dinsdag 11 december 2012

Vragen over hypnose!


Dag beste bezoeker, hypnotiseur of therapeut,
Welkom op mijn blog. Het initiatief om podcasts te gaan maken is wegens het feit dat ik steeds meer vragen krijgen over hoe hypnose precies werkt. Daarnaast wil ik graag mijn expertise inzetten om anderen te helpen zodat ook zij een succesvolle hypnose praktijk kunnen onderhouden of opzetten. Graag deel ik meningen, advies en tips zodat toekomstige cliƫnten de juiste en krachtige werking van hypnose kunnen ervaren.
Mocht je vragen hebben dan kun je deze mailen naar informatie@rinkejacobs.nl. Ik kijk uit naar de mogelijke ontwikkelingen die vanuit deze podcasts naar voren kunnen komen. Ik realiseer dat we als hypnotiseurs veel van elkaar kunnen leren gezien de vele technieken, informatie en ervaringen.
Vragen over hypnose, zelfhypnose of hypnotherapie? Laat gerust een reactie achter!
Kijk voor meer informatie op: www.rinkejacobs.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten